Generalforsamling 8. oktober 2024 kl. 19.00 - 19.30 referat

1) Valg af dirigent og 2 stemmetællere

Heidi Simonsen og Emilie Nyvang er stemmetællere og Jesper Marker er dirigent.

2) Bestyrelsens beretning

Så gik der endnu en sæson i SGF. Vi har lige startet sæson 24/25 efter en lang sommerpause.

Men vi har ikke spildt tiden i vores sommerferie. Vi har haft en springcamp med 55 gymnaster i sommerferien for vores gymnaster på Soljump og Soljump mini

Vi har i vintersæsonen og sommersæsonen, holdt vores medlemstal oppe på samme niveau som tidligere, med ca. 1402 medlemmer. Vi er meget glade for at kunne fastholde vores medlemstal.  Vi har derudover fået 8 nye voksne instruktører og 12 nye hjælpeinstruktører, det er vi også meget glade for. Vi har i sæson 23/24 været ca. 100 instruktører. Derudover har vi oprettet 17 nye hold, så vi har været ialt 64 hold i den nye sæson.

Vi afholdte 3 flotte opvisninger i foråret, med fuldt bookede dage. Vores gymnaster var glade for endelig at kunne vise, alt det de havde lært og øvet hele vinteren.

Der blev igen i år uddelt jubilæumsgaver, danset fællesdans, flaget og sunget til vores lokal opvisning. Derud over blev vi tildelt 10.000 til vores unge hjælpere af Solrød Kommune, det er vi meget stolte af.

Soljump har været i Italien til Festival del Sole igen i år og repræsenteret Solrød Gymnastikforening, med flotte opvisninger. Det var en fantastisk tur for børn og voksne.

Vi forsætter med at uddanne vores instruktører. I år har vi haft instruktører på hjælpeinstruktørkursus, springsikker kursus og gym.træner kursus. Vi er stoppet med at have minihjælpere under 13 år, efter nye bestemmelser fra DGI/GymDanmark.

Regnskabet kommer vi til om lidt. Der har været mange nye investeringer i redskaber og tilbehør til vores nye fine hal. Det kan ses i vores regnskab.

I december prydede vi vores face-book hver dag med et nyt julekalenderbillede med dagens dato, formet af holdene på mange opfindsomme måder.

For sjette gang uddelte vi priser til årets SGF’er og årets Ungdoms SGF’er. De gik i år til Mia Fotel og Laura Lyngsie. Derudover indstillede vi Frank Ellegaard Nielsen som har motions boksning til ”Årets Lederpris” i Solrød Idræts Union. Han var så heldig at vinde prisen.

Og endelig, efter flere års planlægning og møder med Solrød Kommune, åbnede vores nye Hal D med den længe ventede springgrav. Det skete i 3. april 2024, med stor åbnings ceremoni. Borgmesteren holdt tale, og klippede snoren. Vi er utrolig glade for de nye muligheder den nye hal giver os som forening.

Bestyrelsen ser tilbage på en fantastisk sæson, med en masse glade gymnaster og deres forældre. Nu glæder vi os til sæson 24/25.

3) Aflæggelse af regnskab for det forløbne år til godkendelse

Årets resultat

-0,243 mio. Kr.

4) Indkomne forslag

Bortfalder, da der ikke er modtaget nogle forslag.

5) Fremlæggelse af budget for indeværende år til orientering

1,869 mio. Kr. I indtægter

1,869 mio. Kr. I udgifter

Budgettet forventes at balancere.

6) Valg af bestyrelse

 Formanden og 4 bestyrelsesmedlemmer (suppleanter) vælges i lige år.

 Næstformand, kasserer og 3-5 bestyrelsesmedlemmer vælges i ulige år.

Pia Nyvang genopstiller som formand

Malene Jeppesen genopstiller bestyrelsesmedlem

Emilie Nyvang genopstiller som bestyrelsesmedlem

Betina Elleby opstiller som bestyrelsesmedlem i stedet for Kamilla Hauberg der trækker sig.

Alle er stemt ind.

7) Valg af en revisor i ulige år